Promosyon Nedir

 

 

promosyon nedir ?


Promosyon Demek Firmanın Ürünlerinin En Etkin ve en kısa sürede beğenisni arttırmak ve tanıtımını en iyi şekilde yapılmasını sağlayan bir etkendir.

Bir Ürünü veya Markanızı hatta bir sanatsal Aktivitenizi promosyon ürünleri ile tanıtımını yapabilirsiniz. Tabi bunu yaparkende dikkatli olmak gerekir. Şöyleki merdiven altı tabir ettiğimiz bir takım firmaların size vereceği hizmet eğer kusurlu, bozuk örn. kalem yaptıracaksınız tanıtımınız için yararlı olucağını düşündüğünüz bu ürün ertesi günü yazmadığı zaman kişi bunu ucuza kaçtığınızı ve verdiğiniz hediyedeki ucuz değerin markanız ve firmanınızda aynı düşüncede olucağınızı düşünebilir ve markanızı zarar verebilir.

 Promosyon Ürünü Yaptırırken Firmanın en önemli kriterini Yine Kendi Firmanız gibi Aynı Kalitede olduğunu Düşünmeniz gerekiyor. Bunu anlıyabilmek için Gerekli Belgelerin  yani (iso,ce,tse,sağlık bakanlığı, tarım ve gıda bakanlığının ) gibi belgelerle desteklenmiş bir firmamıdır kontrol etmede yarar olucağını düşünmeniz gerekiyor. Sağlıksız Şartlarda Üretimi yapılan bir kutu mendil, oto kokusu, amerikan servis, ıslak mendil gibi ürünlerin sağlık bakanlığı, tarım ve gıda bakanlığının iznine tabi olmayan firmalarla yaptıracağınız bir promosyon ürünü hem prestij hemde para cezasına çarptırılabilceğini, bundan öteside firmanızın düşüceği zor durumu telafisi olmayan prestij kayıplara neden olucağını hatırlatma isteriz.


promosyon ürünleri, promosyon malzemeleri :
saat, ajanda, defter, sunum dosyası, çanta, klasör, kalem, anahtarlık, evrak çantası, duvar saati, ahşap masa seti, porselen kupa, termos bardak, bloknot, dijital ürünler, tükenmez tebeşir, tahta silgisi, tahta kalemi,mause pad, oto kokusu, ıslak cep mendil, kutu mendil, kalemlik, kağıtlık, t-shirt, şapka, takvim, duvar saatleri, masa saatleri, kalemler, kalem setleri…

 

Promoyon Ürünleri çok geniş ve kapsamlı ürün gamı olan bir çeşitliliğe sahiptir.
promosyon özel bir şeylerin teklif edilmesi, sunulmasıdır. bu boyutu ile promosyon, diğer çalışmalarla birlikte iç içe girmektedir. örneğin; satış elemanları çalışmalarında, promosyon taktiklerini çok sık olarak uygulayabilmektedirler. (belirli miktarda kutu mendil alan toptancılara yine belirli bir miktarda ıslak mendil verilmesi gibi .)
Ayrıca, satışa dönük reklamlarda amaç satışın arttırılmasıdır. Kullanılan mesajlar, promosyon için kullanılan mesajların aynası olabilmektedir. halkla ilişkiler ve tanıtma ile promosyon arasında da uygulamada da benzerlikler ortaya çıkmaktadır. örneğin; ticari fuarlarda firma ve ürünün tanıtımını ve bilgilendirmesini broşürle bilgi içeren kataloğun yanına aynı şekilde ürünün bilgisini içeren bir defter veya bloknot ürünü vermesi gibi. veya bir başka örnek vermek gerekirse bir ilaç firmasının satışını yaptığı bir eczaneye yine kendi ilacının görsellerinin ve logosunun bulunduğu mousepad, bardak altlığı, masa sümeni, kaliteli bir defter, ajanda, post-it ler eczanenelrin haricinde doktorların kullanabileceği cep kalemlikleri güzel bir kalem, şık bir resim çerçevesi gibi. yine yukarıda hatırlatmada bulunmak istiyorumki kalite belgesi olmayan kurumsallıktan uzak merdiven altı bir firma partnerliğinde yapıcağınız herhangi bir ticaret sonucu kazandırmak yerine kaybettiren bir sebebiyet verir. yani halk tabiri burda devreye girmez (reklamın iyizi kötüsü olmaz) gibi bir deyim iyi bir örnek olmıyacaktır.
promosyonun çeşitli amaçlarından söz edilir. Bunu Bir gruplandırma Yapılması çokta zor olmıyacaktır. Eğer imalatı kendi bünyesinde ve ithalatını yine kendi bünyesinde bulunduran bir promosyon firması  ile çalışırsanız bu size seçeneği geniş ve fiyat avantajlarının da yararlanacağınız bir kazanç sağlıyacaktır. Ayrıca Çalışacağınız firmanın imalatçı ve kalite belgeleri ile (denetmen ler tarafından denetlenmiş ) bir firma ise size kalitenin yanı sıra zaman konusundada mağdur olmamınızı sağlıyacaktır. örnek vermek gerekirse lansmanını yapıcağınız bir tarihte bir ürün tanıtımı tarihinde yetiştirlmeyen promosyon ürünü sizin ve tanıtımını yapan personelinizn motivasyonunuzu  düşürecektir. Promosyon ürünleri'nin  genel amaçlar şunlardır.
satış çıtasını arttırmak, ürünüzün alt bayilerinin satışını ve rekabet ortamında bir ön safhaya geçmesini sağlamak,  tanıtımını yapılacak ürünün şekli, gramajı, varsa herhangi bir diğer ürünlerden farklı olan bilgilendirmeleri daha etkin olması nı sağlamak ve en önemlisi markanızın geniş kitlelere dağılarak kurumsallığınızı bir üst seviyelere taşımak, bazı durumlarda zaruri ihtiyaçlarda ; fuar esnasında dağıtacağınız katologların taşınması için bir karton çanta, ikram ediceğiniz bir meşrubat için baskılı bir karton bardak, yine ikram edilebilecek bir çikolata, şeker kurabiye, sonrasında kullanabileceği bir ıslak mendil gibi bir çok şartta zaruri ihtiyaçtır promosyon.

Uluslar arası araştırma şirketlerinin raporları göstermiştirki promosyon ürünü global pazarın ülke ayırt etmeden tüm dünyada satışı ve markayı arttıran 
daha açık bir ifadeyle,  üreticiden tüketiciye kadar geçen süreçteki ürünün hareketini hızlandırmayı , satışı arttırmayı ve markanızın değerini zirveye çıkartmayı amaçlar. 

Boyut Promosyon ve matbaa Ailesi olarak yukarıda bahsi geçen sıkıntılara düşmeyeceğiniz tüm kalite belgelerine sahip, hijyen ve sağlıklı ortam konusunda tüm izinleri tam bir firma olduğumuzu taahüt eder (kaite belgelerimizi internet sitemizden inceleyebilrsiniz) ve imalatçı ve ithalatçı olan firmamızın FİYAT, KALİTE, ve ZAMANINDA TESLİMAT konusunda garantisini teminat ettiğimizi , beraber markanızı yukarıya taşımaya Talip olduğumuzu bilmenizi isteriz


kısacası ;
promosyon ve Promoyon Ürünleri 'nde farklı BOYUT